Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Banner de la revista REIEC
  • Current
  • Editorial team
  • Editorial board
  • Instructions for authors
  • Previous numbers
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Indexations
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 17 No. 2 (2022)

Vol. 17 No. 2 (2022)

Published: 2022-12-27

Articles

  • GAMES IN CHEMISTRY TEACHING: A LITERATURE REVIEW IN A BRAZILIAN SCIENTIFIC JOURNAL BETWEEN 1995 AND 2021

    Cleberson Souza da Silva, Márlon Herbert Flora Barbosa Soares
    • v17n2a01 (Português (Brasil))
  • Experimentation and learning: an analysis from discourse progressiveness

    Nicolás Baudino Quiroga, Enrique Andrés Coleoni
    • v17n2a02 (Español (España))
  • International Panorama of Blended Learning in Science Education: a Systematic Review

    Thomaz da Silva Guerreiro Botelho, Maria Inês de A. Jardim, Amanda de M. P. Mano
    • v17n2a03
  • Intuitive knowledge and videogames: the power of Portal in Physics learning

    Rosario Escobar, Laura Buteler
    • v17n2a04 (Español (España))
  • Mathematical and didactic analysis of a generating question to teach affinities and linear equations in two variables in secondary school

    Estefanía Laplace
    • v17n1a05 (Español (España))

ISSN

ISSN 1850 - 6666

Language

  • Español (España)
  • English
  • Français (France)
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Idexaciones EN

 

Editorial Responsable:

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

Contador de visitas

Flag Counter

                                                         

Revista Electrónica de Investigación en Educación en Ciencias

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

reiec@exa.unicen.edu.ar

https://reiec.unicen.edu.ar/

reiecniecyt@gmail.com

soporte@unicen.edu.ar

Licencia Creative Commons ESTA OBRA ESTÁ BAJO UNA: LICENCIA CREATIVE COMMONS ATRIBUCIÓN 4.0 INTERNACIONAL

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.