Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Banner de la revista REIEC
  • Current
  • Editorial team
  • Editorial board
  • Instructions for authors
  • Previous numbers
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Indexations
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 14 No. 1 (2019)

Vol. 14 No. 1 (2019)

Published: 2022-08-23

Articles

  • Propuesta de enseñanza para mejorar las habilidades de lectoescritura en la elaboración de resúmenes de textos de química en los primeros años de carreras de ingeniería

    Analía Raquel Demarchi, Estela Isabel Mattioli
    1-13
    • PDF (Español (España))
  • The epistemic dimension of the discourse of a Chemistry teacher in the colligative properties teaching

    Joeliton Chagas Silva, Adjane da Costa Tourinho e Silva
    14-29
    • PDF (Español (España))
  • Marco conceptual y procedimiento para la construcción y validación de un cuestionario sobre las concepciones de enseñanza de las Ciencias Naturales del profesorado de Nivel Inicial

    Julieta Farina, María Inés Acuña, Daniel Roberto Pérez, María Josefa Rassetto
    30-38
    • PDF (Español (España))
  • The Brazilian Biomas in science textbooks: A look at the Pampa Gaúcho

    Luis Roberval Bortoluzzi Castro, Andrielli Vilanova De Carvalho, Jeferson Rosa Soares, Edward Frederico Castro Pessano
    38-49
    • PDF (Español (España))
  • Teaching of cell biology through concrete models: a case study in the context of visual impairment

    Alessandra Françoso da Silva Costa F Silva, Airton Jose Vinholi Júnior, Shirly Tabeco Gobara
    50-62
    • PDF (Español (España))
  • Teaching an of Financial Mathematics in mathematical modelling activities

    Jeferson Takeo Padoan Seki, Lourdes Maria Werle De Almeida
    63-85
    • PDF (Español (España))

ISSN

ISSN 1850 - 6666

Language

  • Español (España)
  • English
  • Français (France)
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Idexaciones EN

 

Editorial Responsable:

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

Contador de visitas

Flag Counter

                                                         

Revista Electrónica de Investigación en Educación en Ciencias

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

reiec@exa.unicen.edu.ar

https://reiec.unicen.edu.ar/

reiecniecyt@gmail.com

 

Licencia Creative Commons ESTA OBRA ESTÁ BAJO UNA: LICENCIA CREATIVE COMMONS ATRIBUCIÓN 4.0 INTERNACIONAL

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.