Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Banner de la revista REIEC
  • Current
  • Editorial team
  • Editorial board
  • Instructions for authors
  • Previous numbers
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Privacy Statement
    • Contact
    • Indexations
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 2 (2008)

Vol. 3 No. 2 (2008)

Published: 2022-09-02

Articles

  • Qué opinan nuestros alumnos acerca de una estrategia didáctica empleada en sus clases de Matemática

    Susana Estela González de Galindo, Susana Beatriz Mercau de Sancho, Marta Inés Marcilla
    1-11
    • PDF (Español (España))
  • Resignificando la linealidad en una experiencia de educación a distancia en línea

    Mónica García Zatti, Gisela Montiel Espinosa
    12-26
    • PDF (Español (España))
  • Learning representations of teaching students. Design and validation of an instrument to measure implicit learning conceptions in mathematics teaching students.

    María B. García, Silvia L. Vilanova
    27-34
    • PDF (Español (España))
  • Difficulty and viability scenerio of including students with visual impairment in electromagnetism classes

    Eder Pires de Camargo, Roberto Nardi
    35-48
    • PDF (Español (España))

ISSN

ISSN 1850 - 6666

Language

  • Español (España)
  • English
  • Français (France)
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Idexaciones EN

 

Editorial Responsable:

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

Contador de visitas

Flag Counter

                                                         

Revista Electrónica de Investigación en Educación en Ciencias

Núcleo de Investigación en Educación en Ciencia y Tecnología (NIECYT) - Facultad de Ciencias Exactas - UNCPBA

reiec@exa.unicen.edu.ar

https://reiec.unicen.edu.ar/

reiecniecyt@gmail.com

 

Licencia Creative Commons ESTA OBRA ESTÁ BAJO UNA: LICENCIA CREATIVE COMMONS ATRIBUCIÓN 4.0 INTERNACIONAL

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.